Vedno več podjetij in drugih organizacij informatizira svoje poslovanje ali pa se med seboj povezuje z različnimi oblikami e-poslovanja. Pri tem pogosto pozabljajo na poslovne procese, ki so velikokrat nepregledni, slabo definirani in neprilagodljivi ter imajo mnogo pomanjkljivosti, npr. neenotnost pri izvajanju, podvajanje dela ter nepoznavanje celotnih procesov s strani njihovih izvajalcev. Takšno stanje je neprimerno za informatizacijo, zato je treba poslovne procese ob informatizaciji poenotiti, poenostaviti, včasih pa tudi korenito prenoviti.
Informatizacijo je treba obravnavati v okviru celovite prenove in informatizacije poslovanja. Ta se začne s strateškim obvladovanjem informatike, ki da odgovore na vprašanje, kako z informatiko podpreti vizijo ter poslovne cilje podjetja. Pri tem bi morali managerji na vseh nivojih nameniti več pozornosti informatiki in njenim možnostim ter se aktivneje vključevati v projekte prenove in informatizacije poslovanja. Šele potem bodo podjetja s pomočjo informatizacije resnično dosegla obljubljene konkurenčne prednosti.
Seveda je tudi veliko primerov dobre prakse in s sekcijo želimo spodbuditi avtorje, da svoje izkušnje delijo z udeleženci konference. Za predstavitev v okviru sekcije bomo obravnavali vse prispevke iz omenjenega področja, še posebej pa bodo dobrodošli prispevki, ki bodo predstavljali izkušnje, metode ali raziskave, povezane z naslednjimi temami:
- Projekti prenove in informatizacije poslovnih procesov: dobre prakse, metodologije, problemi in možne rešitve, ocenjevanje uspešnosti projektov.
- Obvladovanje pomembnih dejavnikov ob informatizaciji poslovnih procesov: organizacijske in kadrovske spremembe, organizacijska kultura, management sprememb, odnos med managementom in informatiki, vloga vodstva.
- Obvladovanje procesov vodenja (poslovodenja) s pomočjo informacijskih tehnologij (strateško in taktično planiranje, organiziranje, nadziranje).
- Kako vodstvo zaznava (spremlja) koristi prenove in informatizacije procesov (KPI, ROI …).
- Izbira primerne informacijske rešitve za informatizacijo poslovnih procesov: nakup ali razvoj, izbira rešitve in ponudnika, metode in kriteriji izbire, kdo naj pri izbiri sodeluje.
- Prenova poslovanja ob uvajanju ERP rešitev: ali je potrebna, kako se je lotiti, prilagajanje rešitev procesom ali procesov rešitvi.
- Uvajanje konceptov managementa poslovnih procesov ob informatizaciji poslovanja: merjenje in spremljanje procesov, izboljševanje procesov.
- Informatizacija medorganizacijskih poslovnih procesov: uvajanje e-poslovanja, managementa oskrbovalne verige (SCM), managementa odnosov z odjemalci (CRM).
- Prenova in informatizacija poslovnih procesov v javnem sektorju.
- Konkurenčne prednosti kot posledica prenove in informatizacije poslovnih procesov.