Informatika se je s številnimi doslej uspešno izpeljanimi projekti v Slovenski javni upravi že izkazala kot stroka, ki lahko bistveno prispeva k boljšemu in učinkovitejšemu poslovanju javne uprave ter večji transparentnosti njenega delovanja. Informatizacija procesov v javni upravi je tudi mnogokrat prispevala k poenostavitvi le teh in odpravi administrativnih ovir. Nenazadnje pa se je tudi nemalokrat izkazalo, da sodelovanje med informatiki in vsebinskimi nosilci (lastniki) procesov, ki so predmet informatizacije, prispeva nov pogled na reševanje vsebine, kar predstavlja formulo uspeha.
Informatika v javnem sektorju ima tudi v prihodnosti pred sabo velik izziv. Domnevamo namreč lahko, da bo v času mednarodne finančne krize ravno informatika predstavljala eno od ključnih orodij za znižanje stroškov in hitrejše delovanje javnega sektorja. S prispevki v tej sekciji bomo poskušali predstaviti metode in postopke prenove procesov pri uvajanju informacijskih rešitev, aktualne informacijske rešitve ter dobre prakse, ki v javnem sektorju prispevajo k zmanjšanju stroškov javnega sektorja, učinkovitejšem delovanju, dvigu kakovosti delovanja, dvigu kakovosti storitev za stranke, transparentnosti, omogočajo samodejno izvajanje postopkov ipd.
Tematika informatike v javnem sektorju bo vsebinsko pokrivala vse štiri ciljne skupine uporabnikov: državljane (G2B), poslovne subjekte (G2C), zaposlene v javni upravi (G2E) in zaledne sisteme (G2G) ter vsebinska področja vseh resorjev javnega sektorja (uprava, pravosodje, zdravje, davki, carina, geodezija, kmetijstvo …), ter vidike vključenosti, sodelovanja, demokracije, interoperabilnosti ...